איך להביא תנועת גולשים במו ידיך


אני יודע שאנשים רוצים רק ללחוץ על איזשהו כפתור סודי שיגרום לכך שאלפי גולשים יופיעו כהרף עין באתר שלהם. יש כאלה שעדיין מחפשים אחר הגביע הקדוש של משיכת מבקרים לאתר, רוכשים עשרות ספרים שמבטיחים הבטחות גדולות, אבל מסיימים ללא כניסות וללא מבקרים. אתר נטוש שבקושי כמה אנשים בודדים מגיעים אליו מדי יום.
להביא גולשים לבלוג
מה עושים כאשר המבקרים לא באים ? בהנחה שיש לכם אתר טוב באמת או בלוג עשיר במידע, אז השלב הבא הוא פשוט להפשיל שרוולים, להתחיל לעבוד קשה ,ולהביא את המבקרים במו ידיכם. איך עושים את זה? אני מייד אסביר ואלמד אותך את השיטות להביא את הגולשים לאתר, יחד עם זאת השלב הראשון בתוך התהליך הזה צריך להיות שלב של הכרה ונכונות. האם אתה מוכן ונכון להשקיע זמן ומאמצים בלהביא את הגולשים אל האתר שלך? האם אתה מוכן לכתוב תוכנית מעשית, ולהוציא אותה לפועל שלב אחר שלב, ולהשקיע בכל יום לפחות שעה אחת על מנת לעשות זאת? אם התשובה לכך חיובית, תמשיך לקרוא.
קח כל שיטה וכל טריק בספר ותתעמק בו. כל דבר שעושים ניתן לעשות בשתי דרכים. דרך אחת היא בשטחיות, ואילו הדרך השנייה היא להתעמק בזה, ולסחוט את הלימון עד כמה שניתן. להוציא את המקסימום האפשרי. אני דוגל בדרך השנייה המעמיקה יותר, על אף שלעתים היא גוזלת יותר זמן, אך לטווח הארוך משתלמת יותר.  מדוע? מכיוון שעם הזמן אתה מתחיל להיות מומחה בזה, ואז מה שלקח קודם חצי שעה, עכשיו לוקח לא יותר מעשר דקות.
בחר פוסט אחד ביום והפץ אותו באתרי סימניות. בחר פוסט אחד ביום ופרסם אותו בטוויטר ופייסבוק. יום אחד בשבוע תקדיש ליצירת סרטונים ביוטיוב. אנשים אוהבים מאוד לצפות בסרטים, בעבור רבים הפורמט החזותי מועדף, אבל זאת גם דרך טובה למשוך את הגולשים מתוך אתר יוטיוב, זכור זהו אחד האתרים הפופולריים ביותר ברשת האינטרנט. בכל יום תקדיש חצי שעה כדי להגיב בבלוגים של אחרים, וכך תמשוך גולשים מתוך הבלוגים הללו אל הבלוג שלך. תן תגובה עניינית ובעלת ערך. כדי להגיע אל הבלוגים הנכונים בצע חיפוש בגוגל למילה בלוג יחד עם הנושא. אם למשל הבלוג שלך עוסק בלהתפרנס מכתיבה, אז כתוב בשורת החיפוש של גוגל להתפרנס מכתיבה, או לעשות כסף מכתיבה, או להרוויח מכתיבה. עכשיו בחלק הימני של חלון החיפוש הקלק על התפריט עוד, ואחר כך על בלוגים. כעת תקבל תוצאות של בלוגים בלבד שעוסקים בנושא הספציפי הזה.
זוהי רק רשימה חלקית של דברים שאתה יכול לעשות כבר היום כדי להביא את הגולשים והמבקרים אל האתר שלך, וכל זאת בלי קשר לתוצאות החיפוש בגוגל. אל תתעצל, ותיהנה מכניסות רבות לבלוגים והאתרים שלך.