איך לקדם את הבלוג באמצעות בלוג נוסף



דרך מצוינת לקדם את הבלוג שלך, היא להקים במקביל בלוג נוסף בתחום דומה לתחום בו עוסק הבלוג שלך. הרעיון הוא שהבלוג השני יהווה תמיכה לבלוג הראשי. איך עושים את זה נכון? בשעה שאתה כותב תכנים עבור הבלוג הראשי שלך, כתוב תכנים נוספים בעבור בלוג נוסף מאותה הנישה. כאשר הבלוג המשני יצבור כ 25 מאמרים מקוריים, תתחיל לרשום אותו באינדקסים השונים, ובמנועי החיפוש. צור סרטון וידאו והעלה אותו ליוטיוב, הסרטון הזה צריך להכיל לינק יוצא אל הבלוג המשני שלך.
לקדם את הבלוג
קדם את הבלוג המשני שלך ממש כפי שאתה מקדם את הבלוג הראשי, השתמש בכל השיטות שאתה מכיר. רישום הבלוג באינדקסים ובמנועי חיפוש, הפצת מאמרים, קידום באמצעות פורומים, קידום על ידי הוספת תכנים איכותיים, פרסום פוסטים בטוויטר, הפצת תכנים באתרי סימניות, ועוד ועוד. אבל שים לב, לבסוף שים לינק חד צדדי מתוך הבלוג המשני אל הבלוג הראשי. הלינק צריך לכלול את מילות המפתח של הבלוג הראשי. כאשר אתה מבצע את הפעולה הזאת, אתה בעצם מרוויח לינק נכנס חד צדדי. היתרון בבלוג מסוג זה הוא שאתה תמיד יכול לעשות בו שימוש כדי לקדם בלוגים חדשים שלך, ולתת להם בעיטה קדימה בתוצאות החיפוש של גוגל.
אני מכיר אנשים שמקימים עשרות בלוגים בכל רחבי האינטרנט רק על מנת לבנות להם תשתית שתאפשר להם אחר כך ליצור לינקים יוצאים אל האתרים והבלוגים שהם מעוניינים לקדם. האסטרטגיה הזאת אמנם לוקחת זמן, ונחוץ להשקיע בה חודשים ארוכים ומאמץ, אך היא מעניקה לך יתרון עצום, על פני בלוגרים אחרים, שאין להם את האמצעים הללו להוסיף זריקת מרץ לבלוגים שלהם.
כבר דיברנו על יתרון יחסי, ובכל דבר שאתה יכול להשיג את היתרון הזה, הרי שזה משובח. אם תעשה את זה נכון בהתמדה, ובאורך רוח, אתה לא תאמין אילו כלים בעלי עוצמה יעמדו לרשותך. אתה תהיה  מסוגל להזמין את הרובוטים של גוגל לבקר בכל אתר או בלוג חדש שתקים, כך שהרישום שלו יהיה מהיר. זאת באמת אחת השאלות ששואלים אותי רבים. הם רוצים לדעת איך לגרום לכך שהבלוג שלהם יירשם כמה שיותר מהר בגוגל. התשובה שלי היא פשוטה, עליכם להשיג לינק חד צדדי נכנס מאתר וותיק. ואז אני תמיד שומע את אותה השאלה, אבל מי יקשר אלינו לינק חד צדדי, אם הבלוג שלנו חדש? אתה מבין, זה בדיוק כמו אדם שסיים קורס ומחפש עבודה, כולם מבקשים עובד עם ניסיון. ואותו בוגר קורס נתקל בבעיה, מוכנים לקבל לעבודה רק מי שיש לו ניסיון. אבל איך יהיה לו ניסיון אם הוא לא יעבוד קודם? כך גם בהשגת לינקים חד צדדיים לבלוג חדש. מי ירצה לקשר לינק אל הבלוג החדש שלך, ועוד חד צדדי? הדרך שהצגתי כאן פותרת עבורך את הבעיה ביג טיים.