קידום בלוגים וקידום אתרים – האם אתה מוכן לזה?


במשחק הזה של SEO יש רק מנצח אחד. זאת אולי אמת עצובה, ומציאות אכזרית, אבל רק אתר אחד או בלוג אחד יכולים להיות ממוקמים בתוצאה הראשונה בגוגל עבור חיפוש ספציפי. אנחנו יודעים שבעבור כל חיפוש פופולרי יימצאו מאות אלפים ולעתים אף מיליוני עמודי תוכן ועמודי אינטרנט. נכון אפשר גם להיות ממוקם בתוצאה השנייה בגוגל או בשלישית, ועדיין לקבל חלק מתנועת הגולשים שמחפשים את המונח הזה. אפילו אם אתה בעשירייה הראשונה, כלומר בעמוד הראשון עדיין אנשים יגיעו לבלוג שלך. אז מה הבעיה? הבעיה היא שיש מאות אלפי אתרים שמתחרים בך. זוהי הסיבה שאתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך שלא ללמוד SEO, אתה לא יכול להרשות לעצמך שלא להבין בתחום, ולא לדעת דבר. אולי אתה כותב תוכן יוצא מן הכלל, אולי יש לך אתר מבריק, ואולי יש לך בלוג מעולה. אבל מי בכלל יגיע אליו אם הוא טמון עמוק בתוצאה ה 56 בגוגל?
קידום בלוגים וקידום אתרים
אם אתה רעב לידע ושמח ללמוד דברים חדשים, אז אני אשמח ללמד אותך כל מה שאני רק יודע אודות קידום בלוגים וקידום אתרים. זהו תחום מאוד מעניין ומאוד מרתק, וכאשר אתה תראה שיפור משמעותי בתוצאות שלך, אתה באמת תתמלא בתחושת סיפוק. מה מכשיר אותי ללמד אותך, מאיפה אני יודע את כל זה? פשוט מאוד אני תמיד אומר שכדאי ללמוד מאלה שכבר עשו את זה. קידמתי כמה בלוגים במו ידיי אל העמוד הראשון של גוגל, ואף אל התוצאה הראשונה בגוגל, ולכן אני רואה עצמי ראוי ללמד ולהנחיל הלאה את הידע.
אבל אתה צריך להבין שהתחרות בתחום הזה רק הולכת מתעצמת עם הזמן. ככל שחולף הזמן יותר עולים יותר אתרים ויותר בלוגים. אנשים לא דורכים במקום, הם משתכללים, משתפרים, רוכשים ידע, קוראים המון, ויודע יותר. הם לומדים כיצד לקדם את הבלוגים והאתרים שלהם, אנשים מתחילים להבין בתחום, ואז אפילו זה הופך להיות עוד יותר קשה. אני לא כאן כדי להוריד לך את האוויר מהמפרשים, יחד עם זאת עליך להבין את מציאות האינטרנט השוררת כיום. ישנם עסקים המבוססים באופן טהור על רשת האינטרנט והם עושים כל מאמץ כדי להתקדם בתוצאות החיפוש. מה גם שלא משנה באיזה מקום תהיה, תמיד יהיו מתחרים שיחתרו תחתיך כדי להדיח אותך מהתוצאה הזאת, ולחלוף על פניך.
שאל את עצמך האם אני מוכן זה? לא כל אחד מוכן להתחייב לקחת על כתפיו את קידום האתרים שלו. אתה צריך להיות מוכן להשקעה, לתהליך הלימוד, לתחרות העזה, ולכך שמדובר בתהליך שבסופו של דבר לעולם לא מסתיים. אם כל זה אינו מרתיע אותך, אז אני יכול לומר לך, שאתה מוכן לזה. בהצלחה בקידום הבלוג או האתר.