איך להביא גולשים לבלוג עם סטיפס

יש דברים שקל יותר לעשות ויש דברים שקשה יותר לעשות, אבל אין משהו שהוא בלתי אפשרי לעשות. כאשר אתה מעוניין למשוך תנועת גולשים אל הבלוג שלך, ישנן דרכים רבות לעשות זאת. היום אני רוצה לדבר איתך על שיטה מעולה להביא גולשים אל הבלוג. עשיתי שימוש בשיטה הזאת עבור אחד מהבלוגים שלי וראיתי תוצאות יפות מאוד. בשעה שאתה מעוניין להגדיל את כמות הגולשים שמגיעים אל הבלוג שלך, אתה בהחלט יכול לעשות שימוש בדרך זו, וכך לקדם את הבלוג שלך.
למשוך גולשים לבלוג - סטיפס
סטיפס הוא אתר שאלות ותשובות. בכל רגע נתון מישהו מהגולשים מעלה שאלה בנושא כלשהו, ומומחים משיבים על השאלות הללו. אז איך אנו יוצרים תנועת גולשים מתוך האתר הזה אל הבלוג שלנו? ראשית עליך לשאול את עצמך את השאלה המובנת  מאליה, במה עוסק הבלוג שלי? מהי הנישה של הבלוג שלך, באיזה תחום הוא עוסק? כאשר הגדרת נכון, והבנת את התחום, כעת עליך להירשם לאתר כמומחה בתחום הזה. לאחר ההרשמה, היכנס לאתר וחפש שאלות שקשורות לתחום העניין שלך, והתחל להשיב עליהן. בכל פעם שאתה משיב על שאלה צרף לינק אל הבלוג שלך.
כאשר אתה משיב על השאלות, תן תמיד תשובות ענייניות ומועילות. עם הזמן אנשים באתר יתחילו להכיר אותך כמומחה בתחומך,  מכיוון שהם יתרשמו מהתשובות והתובנות שאתה מעלה, ויבינו שאתה מהווה מקור מידע מהימן בתחום זה. חלק מהאנשים ירצו להיכנס לאתר שלך כדי לקבל מידע נוסף בתחום, וזוהי הסיבה שעליך תמיד לצרף לינק מתאים.
היתרון באתר סטיפס הוא שמדובר באתר בעל תנועת גולשים חזקה מאוד וערנית מאוד. בכל רגע נתון מישהו מעלה שאלה, ואתה בעצם עושה שימוש באתר עשיר בגולשים.
שיטה מעולה אחרת היא לראות אילו שאלות נפוצות בתחום שלך חוזרות על עצמן  ולפרסם  פוסט או מאמר בבלוג שלך שנותן מענה לשאלה הזאת. כך אתה בעצם מרוויח שני דברים, הדבר הראשון הוא שאתה נותן פתרון לשאלה שהרבה אנשים רוצים לדעת את התשובה עליה. הדבר השני הוא שכאשר מישהו יציג בעתיד שוב את אותה השאלה, אתה יכול להשיב לו בקצרה ולהפנות אותו אל העמוד הרלוונטי בבלוג שלך.