איך ליצור בלוג מצליח?


ייתכן ששמעת שישנם בלוגרים ברחבי העולם שמרוויחים הרבה מאוד כסף אך ורק מכתיבה. האם היית רוצה ליצור בלוג מצליח, כזה שאלפי גולשים מגיעים אליו? כזה שעושה עבורך כסף אמיתי? אם כך ישנה שאלה מאוד חשובה שעליך לשאול את עצמך. 
בלוג מצליח - איך
 אתה צריך לשאול את עצמך האם הבלוג שלי בעל ערך עבור ציבור הגולשים? האם הוא מספק את המידע והתכנים בנושא המרכזי בו הוא עוסק? אם התשובה לכך חיובית, הרי שאתה בדרך הנכונה לקראת העמוד הראשון בגוגל. אבל אם אתה לא בטוח בכך, ייתכן שעליך לעשות חושבים. איך אתה יכול לשפר את התכנים, האם אתה מסוגל בעצמך לכתוב תכנים איכותיים ואינפורמטיביים יותר, או שאולי אתה מכיר מישהו שיכול ליצור אותם עבורך? האם אתה מוכן להשקיע כסף, ולשלם לכותב מקצועי על מנת לשפר את איכות התכנים, ולשפר את הבלוג שלך באופן משמעותי? אלה הן שאלות חשובות שעליך לתת עליהן את הדעת. אחרי הכול בשביל מה הקמת את הבלוג אם הוא לא נותן מענה הולם למה שאנשים מחפשים. יש מיליוני בלוגים, ואני לא בא כאן כדי להוריד לך את הרוח המפרשים, להפך אני רוצה לעודד אותך ליצור דבר שיהיה משמעותי עבורך ועבור הציבור. שאל את עצמך איזו תועלת יפיק מי שיגיע לבלוג שלך. וזה צריך להיות הקו המנחה אותך לאורך כל הדרך. בכל פעם שאתה כותב תכנים חדשים עבור הבלוג שלך, בכל פעם שאתה מפרסם דבר חדש, תמיד שאל את עצמך את השאלה הזאת. סמוך עלי אם תעשה זאת יהיה לך אחר כך הרבה יותר קל לקדם את הבלוג.
אחרי הכול בלוגים מצליחים הם כאלה שיש בהם תועלת עבור הגולשים. זה לא משנה אם הבלוג שלך קיים כדי למכור מוצר כלשהו, אם אתה תספק את התוכן הנכון הגולשים יגיעו בהמוניהם. אנשים לא רק יגלשו אל הבלוג שלך ויקראו את התכנים, אלא אף ידברו עליו עם החברים שלהם, ישתפו אותו דרך הרשתות החברתיות, יכתבו עליו בעמוד שלהם בפייסבוק, וכך יגרמו לעוד הרבה מאוד אנשים לגלות אותו. אנו חיים בעידן של שיתוף ובלוגרים אחרים יכולים לכתוב אודותיו, ואף לשים לינק המצביע אליו. לפעמים בלוג מצליח עושה את דרכו אל כותרות העיתונים, לפעמים מזכירים אותו אפילו בתוכנית טלוויזיה, כמו הצינור עם גיא לרר, ואז הכניסות מרקיעות שחקים.
אתה מבין בלוג טוב מוכר את עצמו ויש לו את הפוטנציאל הטבעי לטפס גבוה בתוצאות החיפוש. אם אתה מתחיל נכון, ההמשך יהיה הרבה יותר קל.