SEO לקידום האתרים והבלוגים שלך


אז את רוצה להגיע אל העמוד הראשון בגוגל? למה לא, אף על פי שאין זוהי משימה קלה כלל ועיקר הרי שסופו של דבר, זה לא דבר בלתי אפשרי. אם תדאג לכך שהאתר או הבלוג שלך יופיעו נכון בעיני מנועי החיפוש, ואם תבצע את קידום הבלוג בצורה נבונה ונכונה, אתה יכול להשיג את המטרה הזאת.
המטרה - העמוד הראשון בגוגל
SEO היא אמנות בפני עצמה, אבל כאשר אתה שולט באמנות הזאת ואתה מבין את הסודות, אז אתה פשוט עושה את הדברים נכון. אתה כותב תכנים עשירים במילות מפתח, אתה דואג לכותרת שמצד אחד תהיה מעניינת ומסקרנת ומצד שני תכלול בתוכה את ביטוי המפתח אליו אתה מכוון. אתה עושה שימוש נכון בלינקים ועוגנים.
המילה SEO בנויה מראשי התיבות  Search Engine Optimization כלומר אופטימיזציה למנועי החיפוש. או במילים עבריות, מיטוב עבור מנועי החיפוש. כלומר אנו דואגים לך שהתכנים יתאימו גם לגולשים האנושיים, אבל גם יופיעו באופן הטוב ביותר ביחס למנועי החיפוש, כך שהם יאנדקסו אותם במהירות וכאשר מישהו יחפש מידע הרלוונטי לאתר שלנו, הוא יעלה בתוצאות החיפוש. מה שיביא תנועת גולשים אל הבלוגים והאתרים שלנו.
אנשים מחפשים מידע והמטרה שלנו היא לספק את המידע הזה. אם אנחנו נהיה בצד שמספק להם את הסחורה, כלומר את האינפורמציה הרצויה, הרי שנשיג את מטרתנו להופיע גבוה בתוצאות החיפוש.
אחד הטיפים שאני רוצה לתת לך כאן הוא שלא לחזור בלי הרף על אותה מילת מפתח רק כדי לחזור עליה שוב ושוב. אם זה ייראה לא טבעי, זה לא יתקבל טוב, ועלול להיראות כאילו אתה בכוח דוחף את מילות המפתח. אל תחפש קיצורי דרך, פעל בדרכים המקובלות. ישנם כללים כיצד להקים בלוג או אתר המותאמים למנועי החיפוש, יחד עם זאת תמיד כאשר אתה כותב את התכנים שלך, חשוב על משתמש הקצה, חשוב על הגולש שקורא את התכנים. בסופו של דבר מי שצורך את התכנים וקורא אותם אלה הם אנשים חיים, אנשים אמיתיים. אל תחשוב רק על הרובוטים והסורקים של מנועי החיפוש, אחרת תסיים באתר שאולי יגיע גבוה לפרק זמן מסוים ומאוד מוגבל, אבל אחוז הנטישה שלו יהיה גם כן גבוה. וזה גם אחד הפקטורים שמנועי החיפוש מודדים. אם אנשים נכנסים לאתר שלך ועוזבים אותו במהירות אין זה מדד טוב, וזה בהחלט עלול להוריד את הדירוג שלו בתוצאות החיפוש. אתה מעוניין ליצור אתר כזה שאנשים ישהו בו זמן ממושך, מכיוון שהוא נותן להם את מה שהם מלכתחילה חיפשו.