רוצה ללמוד קידום אתרים?


אם אתה רוצה ללמוד קידום אתרים, ייתכן מאוד שאתה עושה בחירה טובה וחשובה ביותר לעתידך ולחייך. בסך הכול מדובר בתחום מאוד שוקק ומרתק, ומעל לכול, תחום שרק הולך ומתרחב, הולך וגדל עם הזמן. אנו כבר היום עדים לכך שאינטרנט הופך לזירה מאוד משמעותית בתחום הכלכלי. אין עסק שמכבד את עצמו, שאינו פועל בזירת האינטרנט. אנשים מחפשים מידע, שירותים ומוצרים באמצעות מנועי החיפוש. מי שמופיע גבוה בתוצאות, זוכה לכניסות וחשיפה שיווקית טובה מאוד עבור מה שהוא מציע לציבור. אבל אחרי הכול יש מקום רק לעשרה בעמוד הראשון של גוגל, כלפי כל חיפוש ספציפי.
במאמר זה אני רוצה לסקור את הדברים שאתה צריך ללמוד וצריך לדעת על מנת לקדם אתרים או בלוגים. בדוק האם הנושאים הללו מעניינים אותך, מכיוון שאם אתה רוצה להיכנס לתחום הזה, אז תוודא שאתה מבין לאן אתה נכנס, ושזה באמת מרתק אותך, ושאתה אכן מעוניין לעסוק בזה. לפחות שתדע לקראת מה אתה הולך. אופטימיזציה למנועי החיפוש היא אמנות התאמת התכנים הן לגולשים והן עבור מנועי החיפוש, מבחינת כותרת המאמר, תוכן המאמר, ומילות המפתח. כמו כן עליך ללמוד אודות מדיה חברתית, טוויטר ופייסבוק, שהפכו לשחקנים מאוד משמעותיים בכל הנושא של קידום אתרים ומשיכת גולשים אל בלוגים ואתרי אינטרנט. אם אתה אחד שבכלל נהנה מפעילות באינטרנט ושולט היטב ברשתות החברתיות, זה רק יכול לעזור לך.
עליך ללמוד אודות קידום בתשלום, קידום ממומן, כלומר פרסום בגוגל אדוורדס, והן אודות קידום אורגני. שיווק באימייל אף הוא מהווה השלמה לנושא של קידום אתרים, מכיוון שהדבר מהווה השלמה לפעילות השוטפת. כאשר אתה כבר מביא גולשים אל האתר, אינך מעוניין שהם יבקרו בו באופן חד פעמי, אלא היית רוצה לאסוף מהם כתובות אימייל, לצרף אותם לרשימת התפוצה שלך, ולהתחיל לשלוח להם מידע אינפורמטיבי, ואף מידע שיווקי. אולי זה יישמע לך מוזר אבל אחד הדברים שכדאי שתשלוט בהם הוא כתיבת מאמרים. מכיוון שאחת הדרכים המשמעותיות ביותר לקידום היא פשוט באמצעות תכנים, באמצעות הפצת התכנים הללו באתרי מאמרים בפרט, וברחבי האינטרנט בכלל.
עליך ללמוד לנתח ביצועים של אתרים. לראות כמה אנשים מגיעים לאתר, מה הם העמודים הנצפים ביותר, דרך איזה מילות מפתח גולשים מגיעים אל עמודי האינטרנט הללו, ומהיכן הם מגיעים. כל זה מהווה מידע מאוד חשוב שיסייע לך בהמשך מאמצי הקידום.