טיפ מהיר להשגת לינקים נכנסים


כבר דיברנו באתר זה אודות חשיבותם של לינקים נכנסים לבלוג שלך או לאתר האינטרנט שלך. ראשית עליך לדעת שישנם לינקים בעלי חשיבות רבה יותר ויש כאלה בעלי חשיבות נמוכה יותר, אבל לכולם יש השפעה במידה זו או אחרת לקידום הבלוג שלך. קבלת לינק אל הבלוג שלך מתוך אתר בעל  Page Rank גבוה, לדוגמה 4 או 5 יהיה משמעותי יותר מקבלת לינק מאתר דומה אך בעל Page Pank  אפס. יש חשיבות גם לתוכן העוגן שמפנה אל הבלוג שלך. רצוי שהלינק יכיל בתוכו מילות מפתח מרכזיות הקשורות לאתר או הבלוג שלך.
להשיג לינקים נכנסים
הקושי של בלוגים חדשים להשיג לינקים נכנסים, ידוע. כאשר אתה חדש מי רוצה לקשר אליך? זה לא פשוט, אבל אתה זקוק ללינקים הנכנסים הללו כמו אוויר לנשימה כדי לקדם ולו במעט את הבלוג שלך, אחרת מי יגיע אליו?
הטיפ היום לקידום הבלוג והשגת לינק נכנס אל הבלוג שלך מתייחס לאנשים שאתה מכיר מקרוב. עבור על רשימת החברים שלך, קרובי המשפחה, וחברים של חברים. שאל אותם האם יש להם אתר אינטרנט, האם יש להם בלוג כלשהו. שאל אותם אם הם מכירים מישהו שיש לו אתר או בלוג. כיום אנשים רבים נוטים לפתוח בלוגים, ואם ישנו מישהו שפתח בלוג לפני כמה שנים, הרי שיש לזה ערך מבחינת קידום. אתה יכול לבקש ממנו לשים קישור אל הבלוג שלך, ולהנחות אותו אילו מילות מפתח יכיל הקישור. אבל אל תעצור שם, שאל חברים לעבודה, ובכל אינטראקציה שיש לך עם אנשים, אתה יכול לשאול אותם בדיוק את אותה השאלה. אם ישנה חנות מקומית בשכונה שלך שאתה לקוח קבוע שם, אולי למעצב השיער שלך יש אתר, אולי לחנות החשמל המקומית יש אתר, והם יהיו מוכנים לקשר אליך לינק.
זוהי דרך מהירה להשיג לינקים נכנסים, וכדאי לך להשקיע את הזמן, מכיוון שזה עשוי להשתלם לך.