איך לקדם את האתר באמצעות פייסבוק


זה אחד הדברים שאתה לא יכול להרשות לעצמך לדלג עליו. פייסבוק הינו אתר בעל תעבורה גבוהה מאוד, אחד האתרים הפופולריים ביותר עלי אדמות. אם אתה בעניין של לקדם את האתר שלך, או לקדם את הבלוג שלך, ללא ספק עליך להתייחס לשיטה זו, ולעשות שימוש מושכל באסטרטגיה זו.


באמצעות הרשמה לאתר חברתי זה, והקמת עמוד אוהדים, אתה עשוי למשוך תנועת גולשים מסיבית. זהו ללא כל ספק כלי שיווקי מעולה. אתה בונה קהילה גדולה של אנשים שמתעניינים במה שיש לך להציע, ומספק להם מידע ואינפורמציה רלוונטית. כאשר מישהו מהם מגיב לדברים שפרסמת, אז התגובה הזאת תופיע בעמוד שלהם, כך שכל החברים שלהם יכולים לראות את התגובה, ולהתעניין במה המדובר. שיטה זו מושכת הרבה מאוד גולשים אחרים באופן ויראלי. כך בעצם עמוד האוהדים שלך יצבור יותר ויותר חברים.
איך יוצרים עמוד אוהדים בפייסבוק? לאחר שתתחבר לחשבון שלך, גלול מטה אל תחתית העמוד, והיכנס ל Creat A Page משם בחר את הקטגוריה המתאימה ביותר לעמוד שלך. כעת כתוב כותרת מתאימה, רצוי שהכותרת תכלול את מילות המפתח של האתר שלך, או אפילו תהיה בעלת שם דומה לשם האתר שאותו אתה מעוניין לקדם על ידי רשת חברתית זו. המשך לפעול על פי ההנחיות בעמוד של פייסבוק. הוסף תמונת פרופיל, הוסף תיאור מילולי, והוסף את כתובת האתר או הבלוג שלך.
השלב הבא יהיה לפרסם תכנים ואינפורמציה איכותית בעמוד האוהדים שלך, כך שאנשים ירצו לחזור אל העמוד הזה ולהתעדכן בו. בכל פעם שאתה מפרסם משהו חדש באתר שלך, בכל פעם שאתה מעלה פוסט חדש או מאמר חדש בבלוג שלך, הכרז על כך בפייסבוק בעמוד האוהדים יחד עם הלינק אל הפוסט הספציפי. עצם הפעולה הזאת תגדיל באופן משמעותי את הכניסות אל האתר / בלוג שלך, וכך תתחיל לקדם אותו באמצעות פייסבוק. היתרון הגדול כאשר אתה נמצא בסביבה זו, היא שתמיד יהיו אנשים שישתפו את המידע ויעבירו אותו לחברים שלהם ברשת, וכך תגיע אפילו לעוד ועוד אנשים, ויותר גולשים יגלו את עמוד האוהדים שלך, ואת אתר האינטרנט שלך. מספיק שמישהו מגיב תגובה כלשהי בעמוד שלך, הרי שהתגובה שלו תופיע גלויה עבור כל החברים שלו, מה שבהכרח יגרום לעוד אנשים להיכנס לזה.
דבר נוסף, אתה יכול גם ליצור עמוד הרשמה בפייסבוק, כך שאנשים יוכלו למלא את כתובת האימייל שלהם ואת שמם, ולהוסיף את עצמם לרשימת התפוצה שלך.