איך לקדם את הבלוג דרך פליקר


תמונות מוסיפות צבע ועניין לתוכן הכתוב שלך, הן גם מאפשרות לעין להירגע משטף של טקסט אינסופי. יש הרבה סיבות מדוע כדאי להוסיף תמונות לפוסטים שאתה מפרסם. אך מעבר לכך שמחקרים הוכיחו שטקסט שכולל תמונות גורם לקורא להיצמד לטקסט זמן רב יותר, הרי שבסופו של דבר התמונות מוסיפות באופן כולל משקל נוסף בתוצאות החיפוש, ומוסיפות נקודות טובות לבלוג שלך. כמובן, כל עוד תבצע את זה בדרך הנכונה.
קידום הבלוג - פליקר
שיטה נוספת לקדם את הבלוג שלך היא באמצעות אתר פליקר. השיטה הזאת אינה מתאימה לכולם. למי היא כן מתאימה? לאתרים  ובלוגים שכבר פורסמו בהם לפחות עשרות תמונות. שים לב שעליך להיות בעל הזכויות של התמונות הללו, כך שאם למשל צילמתם אותם בעצמך, אז הזכויות שלך, ואין לך בעיה לעשות בהם שימוש. הרעיון הוא להירשם לאתר פליקר, להעלות את התמונות וליצור לינקים המצביעים מתוך אתר זה אל הבלוג שלך.
בתהליך ההרשמה לאתר אתה יכול להתחבר דרך החשבון שלך בג'ימייל, זוהי לדעתי הדרך הקצרה ביותר והפשוטה ביותר, וכך אני לפחות פעלתי, אבל אם יש לך חשבון ביאהו, אז אתה יכול להתחבר דרך חשבון זה. לאחר ההרשמה העלה תמונת אייקון שמאפיינת את הבלוג שלך.
התחל להעלות תמונות לאתר, ודא בהגדרות שאתה מאפשר לתמונות להיות ציבוריות כך שהגולשים יוכלו למצוא אותן, ולאפשר למנועי החיפוש לסרוק אותן ולהוסיף אותן לתוצאות החיפוש. הוסף תגיות לתמונות שאתה מעלה. שים לב שאתה יכול להוסיף יותר מביטוי מפתח אחד, כאשר כל ביטוי צריך להיות תחום במרכאות. אל תשכח להוסיף תיאור לתמונה, מכיוון שהדרך של מנועי החיפוש לאנקדס תמונות הוא באמצעות התיאורים המילוליים ומילות המפתח.
אם תשלח כמות אדירה של תמונות תשיג אפקט גדול יותר ובעל עוצמה גדולה יותר. זוהי שיטה טובה לעשות שימוש במה שכבר קיים (מאגר התמונות של הבלוג שלך), ולנצל את זה לצורך קידום.