מה שלא סיפרו לך על קידום אתרים


קידום אתרים נשמע כמו איזה מילות קסם. מישהו עושה משהו והאתר מתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. מי לא היה רוצה לקדם את האתר שלו, מי לא היה רוצה שהבלוג שלו יופיע בעמוד הראשון של גוגל, ואף יותר מזה, בתוצאה הראשונה. להיות בפסגת התוצאות של מנוע החיפוש נשמע טוב עבור כל בעל אתר או בעל בלוג.
קידום אתרים - להגיע אל הפסגה
יחד עם זאת צריך להבין שכל הצלחה בכל תחום בנויה בצורה של  טיפוס על הר, טיפוס מלמטה כלפי מעלה. יש כאלה שזה לוקח להם זמן קצר יחסית להגיע ממרגלות ההר אל ראש ההר, ויש כאלה שזה לוקח להם יותר זמן. ויש את אלה שלעולם לא מצליחים להגיע אל הפסגה.
מי כן מצליח לקדם את הבלוג שלו ולהשיג תוצאות משמעותיות? ראשית מי שיודע את סודות קידום האתרים. אם חסר לך ידע, אתה מוזמן לקרוא את שלל הידע המוגש באתר זה. יחד עם זאת, הידע לבדו לא מספיק. אז מה צריך? צריכה להיות לך תוכנית אסטרטגית שמתארת בדיוק איך אתה הולך לבצע את זה. אני ממליץ שתבנה תוכנית לחצי שנה. זה אולי נשמע לך פרק זמן ארוך, אבל תאמין לי ככל הנוגע לנושא זה, אפילו שנה אינה זמן ארוך מדי.
האסטרטגיה הזאת צריכה לכלול בתוכה פרסום תכנים על בסיס קבוע. מומלץ לפרסם פעמיים בשבוע תוכן חדש. כתיבת התכנים צריכה להתבסס אודות ביטויי מפתח, ומילות מפתח מתאימות. כך שעליך להחליט מראש מהם ביטויי המפתח שאיתם אתה מתכוון לעבוד. בנוסף לכך, האסטרטגיה צריכה לכלול בתוכה פעולה אחת יומית, כלומר משהו שאתה עושה בכל יום, 365 ימים בשנה. לדוגמה, הפצת תכנים באתרי סימניות, או פרסום מאמרים באתרי מאמרים. זה יכול להיות גם תגובות בבלוגים של אחרים. תחשוב על זה לרגע, אם בכל יום תבצע  לפחות פעולת קידום אחת, הרי שבתום השנה, יש לך מינימום שלוש מאות שישים וחמישה פעולות.
מכיוון שקידום אתרים הוא מאמץ  מתמשך לאורך זמן, אם תתמיד בכך, אתה תראה תוצאות טובות. הבעיה של מרבית האנשים היא שהם מתחילים בהתלהבות גדולה מאוד, עושים הרבה מאוד פעולות בחודש הראשון, אבל עם הזמן הם מתחילים לאבד אינרציה, מאבדים את ההתלהבות, ומפסיקים לחלוטין לבצע את הדברים. אם אתה אכן רוצה להגיע לתוצאות טובות, עליך להיות עקבי, ולבצע את הדברים אפילו ביום שלא מתחשק לך לעשות זאת. עליך להתחייב למשימה, אפילו שאתה עדיין לא רואה תוצאות. אל תדאג התוצאות לבסוף יגיעו.
אני מקווה שהכנסתי לך רוח במפרשים ועודדתי אותך לצאת לשם ולהתחיל לקדם את האתר שלך או הבלוג שלך. אם אתה לא תעשה את זה, אף אחד לא יעשה את זה עבורך.