איך לקדם את הבלוג באמצעות שיווק ויראלי

ייתכן ששמעת בעבר את המונח שיווק ויראלי. זוהי שיטה שבה נוקטים משווקים ומקדמי אתרים מכל רחבי העולם על מנת להגדיל את היקף הגולשים שמגיעים לאתרים שלהם. השיווק הויראלי מתבסס על פריחתן של הרשתות החברתיות פייסבוק, טוויטר, ואף תשתית הבלוגים הענפה שהתפתחה בשנים האחרונות. הרעיון הוא להשיק ספר קצר, סרטון או כל דבר אחר שיעניין את הגולשים במידה כזאת שהם לא יעמדו בפיתוי, וישתפו אותו עם חבריהם, דרך מגוון הרשתות החברתיות הקיימות ברשת, ואף דרך האימייל.
אדם שמוצא סרטון מצחיק ביוטיוב כזה שהוא נהנה ממנו מאוד, או סרטון מעניין ומסקרן, עשוי בקלות לשתף אותו עם חבריו בפייסבוק, וכך לגרום לכך שאלפי גולשים אחרים יגיעו אל הסרטון הזה. מתוך כל אותם אנשים שצפו בסרט, עשויים אנשים נוספים לשתף דרך טוויטר ודרך פייסבוק את רשימת החברים שלהם, כך שהדבר מהר מאוד רץ בין הגולשים וצובר תאוצה. אם עשית את זה נכון, ושמת לינק יוצא אל האתר שלך מתוך הסרט, הרי שאתה מסיים בכך שאתה מושך אל האתר שלך כמות אדירה של גולשים. ומה אתה בעצם עשית? יצרת סרטון אחד מעניין.
שיווק ויראלי לקידום הבלוג
באותו האופן אתה יכול ליצור ספר קצר בפורמט דיגיטלי, כזה שבאמת יעניין את הגולשים, ויוסיף להם ערך רב. לעולם אל תחשוש לתת מתנות ודברים חינם, מכיוון שבסופו של דבר אתה יוצא מרוויח מכל זה. אנשים שיורידו את הספר ימהרו לשתף אותו בין חבריהם. אם הספר מכיל בתוכו לינקים יוצאים אל האתר הראשי שלך, אז אתה עשוי לזכות לאלפי כניסות של גולשים רק מכוח זה שאנשים שיתפו את המוצר הדיגיטלי ביניהם, וחלקו במידע. אנו חיים כיום בעידן האינפורמציה, ולחלוק במידע זה דבר מקובל ובסיסי מאוד בין אנשים.
שיווק ויראלי עשוי לגרום לאתר שלך לצמוח במהירות רבה, ולקבל זינוק אדיר קדימה. אתה רותם לשירותך את האתרים החזקים ביותר כיום ברשת, הרשתות החברתיות. אנשים רבים מבלים זמן אינטרנט רב באתרים אלה, ומחפשים כל הזמן דברים מעניינים לחלוק עם חבריהם. כאשר אתה מספק להם את זה, אתה מתוגמל ביג טיים. בעבר הרחוק אנשים היו מעבירים שמועות מפה לאוזן, חבר היה מספר לחבר, בימנו זה הרבה יותר מהיר והרבה יותר אינטנסיבי.
ככל שהספר הדיגיטלי שלך מגיע ליותר אנשים, כך יותר אנשים נחשפים ללינקים שלך ומגיעים אל האתרים והבלוגים שלך, השיטה הזאת עובדת ויוצרת עבורך מוצר שעשוי להסתובב ברחבי הרשת חודשים ארוכים, ובמקרים מסוימים אף שנים ארוכות.