איך לקדם את הבלוג שלך באמצעות חברים ומשפחה


רבים נוטים לדלג על השיטה הזאת, אבל בסך הכול מדובר בשיטה טובה לקידום הבלוג, ולתת לו חשיפה יפה וזריקת מרץ. חוג האנשים הקרוב ביותר אליך הם החברים והמשפחה. מדוע לא לעשות בזה שימוש על מנת לקדם את הבלוג שלך, אחרי הכול מדובר באנשים אשר חפצים ביקרך, אנשים שמכירים אותך באופן בלתי אמצעי, באופן ישיר. לא מדובר כאן באנשים שהם רק חברים לפייסבוק או לטוויטר, אלא אנשים שפגשת ואתה פוגש מדי פעם, ומשוחח עמם פנים אל פנים, או בטלפון. אתה נפגש עמם באירועים משפחתיים ובאירועים חברתיים. אלה אנשים אשר ישמחו בהצלחתך, ואף ישמחו לגלות שאתה כותב תכנים לרשת האינטרנט. 
לקדם את הבלוג - חברים ומשפחה
השלב הראשון הוא לאסוף כתובות אימייל של חברים ובני משפחה. נאמר שיש לך כ 50 או 60 כתובות כאלה, וזה ממש לא קשה לאסוף כמות כזאת, למעשה ניתן אפילו הרבה יותר. לאחר מכן שלח להם הודעה לגבי הבלוג שלך, שלב קטע מעניין מתוך הבלוג, והצב לינק המאפשר להגיע ישירות אל הבלוג ואל התוכן המעניין שכתבת. מכיוון שמדובר באנשים שמכירים אותך אז האחוז שיפתחו את האימייל יהיה גבוה מאוד, ואף אחוז ההמרה של האנשים שייכנסו אל הבלוג יהיה גבוה,  מאחר שהם יגלו סקרנות מה אתה כותב. הרי הם מכירים אותך אחרי הכול.
הוסף בתוך האימייל בקשה לשתף את האימייל, משהו בנוסח, שלח הודעה זו לחבריך, ובני משפחתך. אם תחשוב לרגע הרי לכל אחד מהאנשים הללו יש חוג חברים ובני משפחה משלו.  מספיק שכל אחד מה 50 איש ישלח את זה לעוד 10, הרי שתרוויח עוד 500 אנשים שיגלו את הבלוג שלך. זוהי שיטה טובה לרתום את העוצמה של בני המשפחה והחברים על מנת לקדם את הבלוג, ולמשוך אליו תנועת גולשים.
היתרון הגדול של שיטה זו היא שחלק מהאנשים לא רק יעבירו הלאה את האימייל שלך, ויקראו את התוכן, אלא אף יגיבו ויישלחו לך תגובה באימייל. מתוך התגובות הללו אתה יכול ללמוד משהו, לפעמים לאנשים יש רעיונות  טובים, וחלקם ייכתבו לך מה דעתם, ומה הם היו חושבים שניתן לשפר. כל זה מהווה מידע חשוב ביותר עבורך, מכיוון שבין היתר אתה זקוק גם לחוות דעת של אנשים אמיתיים אשר גולשים בבלוג שלך וקוראים את התכנים.