אסטרטגיה מנצחת לקידום הבלוג שלך


אם יש לך בלוג בבלוגר, אתה חייב לבצע פעולות כדי לקדם אותו. בלוג חדש ואפילו ותיק אינו מתקדם בתוצאות החיפוש מעצמו. ישנן פעולות ספציפיות שאתה צריך לעשות על מנת לדחוף אותו קדימה במעלה התוצאות. אחת הדרכים האפקטיביות לעשות זאת, וזוהי דרך שאני עצמי משתמש בה הרבה מאוד, היא יצירת סרטוני וידאו.
אני מייד אחשוף בפניך את האסטרטגיה שלי, ואסביר לך איך זה עובד. אני אוהב ליצור סרטון חדש בכל יום. לשבת בכל יום וליצור סרט קצר אחד, באורך של עד דקה אחת. איך אני עושה את זה? אני לוקח מאמרים מוכנים שכבר כתבתי בעבר ויוצר מהם מצגת פאואר פוינט. עושה שימוש בטקסטים שכבר הכנתי בעבר, מוסיף תמונות מתאימות, ויש לי מצגת יוצאת מן הכלל.
באמצעות תוכנת Camstudio אני ממיר את המצגת לסרט וידאו. זוהי תוכנת חינמית וניתן להוריד אותה ללא כל תשלום. את הסרטים אני מעלה ליוטיוב, נותן כותרת מתאימה, שם לינק בתחתית הסרטון, וכותב מילות מפתח.
תחשוב על זה לרגע, אם בכל יום תיצור אך ורק סרט קצר אחד, הרי שתוך שלושה חודשים, יש לך 90 סרטונים ביוטיוב. אתה כבר יוצר לעצמך ערוץ יוטיוב עשיר בתכנים ויזואליים, כאשר כל אחד מהסרטונים הללו כולל לינק המצביע אל פוסטים ורשומות ספציפיות בבלוג שלך. לא רק שזה מפנה את הגולשים אל הבלוג שלך, אלא אף מעלה את הדירוג שלך בעיני גוגל, ומנועי חיפוש אחרים.
אם תמשיך באסטרטגיה הזאת לאורך שנה שלמה, אתה תגלה שאתה כוח חזק מאוד בנישה בה אתה פועל. מכיוון שיהיו ברשותך מאות סרטוני וידאו, אשר ישמשו ככוח מניע, וימנפו את הבלוג שלך. תחשוב איזה כוח אדיר זה מאות סרטונים שכולם מפנים ישירות אל הבלוג שלך, לא יחסרו לך מבקרים לבלוג.
כאשר יש לך סרטונים ביוטיוב, אחת הדרכים לקדם אותם היא באמצעות הקמת בלוג נוסף שבו תטמיע את הסרטונים. עמוד אינטרנט שבו מוטמע הסרטון, הוא עמוד שניתן לקדם בכל השיטות הידועות. אם אתה זקוק לשיטות לקידום, קרא את המאמרים באתר זה, ותקבל רעיונות יוצאים מן הכלל כיצד לעשות זאת. אל תחשוש להטמיע את הסרטונים ביותר מבלוג אחד, מכיוון שזוהי המהות של הטמעת סרטוני יוטיוב, כל אחד רשאי לעשות זאת וליצור עמוד תוכן חדש משלו, עם כל סרטון, גם כזה שלא הוא עצמו יצר.
דרך אחרת היא לכתוב פוסט בבלוגיה תפוז ולקשר לינק מתוך הפוסט ישירות אל סרטון הוידאו. שים לב שבמקרה זה אין אנו מטמיעים את הסרטון, אלא מקשרים אליו לינק.
האם ידעת שאתה יכול לצייץ כל סרטון וידאו, בתחתית כל סרט ביוטיוב ישנו לחצן המאפשר לצייץ, כך שהעוקבים שלך  ייראו לינק אל הסרטון.