איך לקבל תנועת גולשים מטוויטר



אתר טוויטר עשוי להוות מקור טוב לתנועת גולשים טובה היישר אל הבלוג שלך. אם עדיין אין לך חשבון בטוויטר אני ממליץ בכל פה שתירשם. ההרשמה חינם, ואתה יכול יכול לשים בפרופיל לינק אל האתר שלך. השלב הבא הוא להתחיל לעקוב אחרי אנשים אחרים, בתמורה חלקם יעקבו אחריך.
לצייץ ולקדם את הבלוג
עם הזמן רשימת העוקבים אחריך תלך ותגדל, מה שיאפשר לך לפרסם ציוצים אל האתרים שלך והבלוגים שלך, ואל פוסטים ומאמרים ספציפיים שעשויים לעניין את ציבור העוקבים שלך. אם אתה מעוניין לשכלל את השיטה ולשדרג אותה, מייד אציע לך הצעה שעשויה להכפיל את כמות הכניסות לבלוג שלך דרך טוויטר.
אבל ראשית עליך לדעת שבניית רשימה בטוויטר היא תהליך מתמשך, כאן באמת עליך לגלות התמדה וסבלנות, ובכל יום להיכנס לחשבון שלך, לשלוח ציוצים, ולעקוב אחרי אנשים חדשים. אם תעשה את זה לאורך חודשים ארוכים אז תתחיל לראות תוצאות. אתה לא חייב לבלות את כל זמנך ברשת זו, למעשה מספיק להקדיש 10 דקות עד 15 דקות ביום רק כדי להירשם לאחרים, ואף לשלוח ציוץ או שניים, כך שתתחיל להיות מוכר וידוע ברשת.
אם יש לך את הזמן, ואתה מסוגל להשקיע כחצי שעה בטוויטר זה אפילו עוד יותר טוב, אך עליך לזכור שאתה צריך להשקיע את הזמן בחוכמה. יש לך שתי מטרות, האחת היא להירשם ליותר אנשים, והשנייה היא לצייץ. אם אתה יכול לצייץ 5 ציוצים איכותיים ביום, אז זה יוצא מן הכלל.
השיטה שרציתי לחשוף בפניך להגדלת התנועה אל הבלוג שלך דרך טוויטר, יכולה להתבצע כאשר כבר יש לך רשימת עוקבים  מרשימה, של כ 1000 אנשים. במקרה כזה צור קשר עם אנשים אחרים והצע לנו לפרסם את הציוצים שלהם בתמורה לכך שהם יפרסמו את הציוצים שלך. אתה יכול לסכם לגבי פוסט מסוים שאתה תפרסם עבורם, ופוסט ספציפי בתמורה שהם יפרסמו עבורך. אם לאנשים שאתה עושה איתם החלפת ציוצים יש כמות עוקבים זהה לשלך, הרי שבמקום שההודעה שלך תגיע רק לאלף אנשים, עכשיו היא כבר תגיע לאלפיים אנשים, ובאופן טבעי תכפיל את כמות הגולשים שייכנסו אל הבלוג שלך או אל הפוסט הספציפי דרך טוויטר.