איך סרגל הכלים של אלקסה עוזר לך לקדם את הבלוג

סרגל הכלים של אלקסה מהווה כלי בדיקה טוב עבור מי שרוצה לקדם את הבלוג שלו. כאשר אתה גולש לאתר כלשהו, אתה יכול באמצעות סרגל כלים זה לקבל מידע חשוב כמו כמה גולשים מגיעים אליו, מהו ה Page Rank שלו, ועוד.
ככל שאלקסה נותנת מספר נמוך יותר לאתר כך זה מראה שהוא יותר פופולרי. מדוע? מכיוון שזה ממש כמו בתחרות. תחשוב שישנה תחרות ריצה שמשתתפים בה מאות מיליונים של אנשים, מי שנמצא במקום אלף הרי זה מעולה, אבל מי שנמצא במקום עשרים מיליון, אז כנראה שהמיקום שלו לא כל כך טוב. ככל שיותר מבקרים באתר, כך הדירוג שלו יהיה גבוה יותר, והמספר יהיה קטן יותר. ממש כפי שמי שזוכה במקום ראשון, המספר שלו הוא 1 שהוא קטן מהמספר של מי שמגיע במקום 15.
סרגל הכלים של אלקסה
כאשר אתה גולש באתר כלשהו, היכנס ללחצן המידע של אלקסה כפי המתואר בצילום המסך בתמונה. חלק מהמידע שתקבל יסייע לך להבין ואף ולאפיין מי הם הגולשים המגיעים לבלוג שלך, כמה זמן הם שוהים בו בממוצע, ומאיזה איזור בעולם הם מגיעים. כמו כן ישנו מידע לגבי המיקום ממנו הם גולשים. האם זה מתוך העבודה ובית הספר או מהבית הפרטי שלהם. אתה גם יכול לקבל מושג לגבי הלינקים הנכנסים לאתר, או הבלוג, ומאילו אתרים הוא מקבל קישורים. כל זה מהווה מידע חשוב עבורך בשעה שאתה רוצה לקדם את הבלוג שלך. התקנת סרגל הכלים של אלקסה הינו תהליך פשוט למדי ואתה יכול תוך כמה דקות לבצע את הכול. בסרגל הכלים תכונות מועילות נוספות כמו קישור ישיר אל פייסבוק וטוויטר, עבור על האופציות השונות ותגלה כמה דברים מעניינים.